kredka, ołówek/papier, 29,5 x 39,3 cm sygnowany, datowany i opisany na odwrociu: '"Glissando" | (…) | arobal 2011'
Prezentowana ilustracja autorstwa Bartka Kociemby znalazła się na plakacie do przedstawienia "Glissando" w reż. Christiana Garcii, którego premiera odbyła się 22 października 2010 roku na Małej Scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie. Jego ilustracje dla tygodnika "Wprost" czy "Przekrój" poruszają tak trudne kwestie, jak adopcja dzieci przez gejów czy edukacja seksualna w szkołach. W 2011 roku magazyn "Sukces" zaliczył Arobala do najbardziej utalentowanych polskich ilustratorów. Według redaktorów "Sukcesu" jego dzieła wyróżniają się tym, że "nie mają ram, łamią zasady perspektywy, wykorzystują przenikające się płaszczyzny".
W 2005 roku, zaczął prowadzić bloga z zapiskami z codziennego życia, ale szybko przekonał się, że łatwiej niż pisanie przychodzi mu rysowanie. Zaczynając od prostych szkiców ołówkiem, doszedł do portretów i martwych natur o niezwykłej głębi obrazu. Przez parę lat studiował politologię na Uniwersytecie Wrocławskim, ale zakochał się i przeprowadził do Warszawy. W stolicy krótko studiował filozofię i pracował jako barman. Zaczął praktykować w jednym z Ośrodków Misji Buddyjskiej, by stać się z czasem instruktorem buddyzmu. W warszawskich barach i kafejkach organizował kameralne wystawy swoich prac dla przyjaciół i znajomych. Przełom nastąpił w 2008, gdy muzycy z hiphopowo-rockowego zespołu Fisz Emade zobaczyli jego ilustracje w popularnej Karmie przy Placu Zbawiciela. Na prośbę braci Waglewskich Arobal zaprojektował grafikę ich nowego albumu "Heavi Metal", nominowanego wkrótce do Fryderyka. W 2010 roku warszawski Teatr Dramatyczny poprosił Arobala o stworzenie plakatów na nadchodzący sezon. Jego graficzne interpretacje takich przedstawień jak "Madame Bovary", "Don Kiszot", "Plac Apokalipsa" czy "Glissando" to obrazy, które niosą ze sobą melancholię i smutek. Ilustracja Arobala ozdobiła również okładkę książkowej wersji "Persony" Krystiana Lupy.
PODATKI I OPŁATY: - Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%. - Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%. Opłata ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP w dniu poprzedzającym dzień aukcji.
Do każdego obiektu można zgłosić chęć kupna.
Polecamy skorzystanie z opcji"LICYTUJ TELEFONICZNIE lub Z LIMITEM CENY".
Udział w licytacji odbywa się za pośrednictwem telefonu lub reprezentujemy Państwa zgłoszenia do wskazanego limitu ceny (informacja poufna).
Udzielamy informacji na temat obiektów i sposobu licytacji:
tel.: 22 818 94 68, tel. kom.: 693 108 148
e-mail: aukcje@artinfo.pl
Artinfo.pl obsługuje zlecenia telefoniczne tylko przy zgłoszeniach powyżej 1000 zł. Zlecenia poniżej, należy składać w postaci maksymalnego limitu ceny.
Termin płatności za zakupione obiekty wynosi 7 dni od daty aukcji.
Organizator aukcji do kwoty wylicytowanej dolicza opłatę aukcyjną. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.
W przypadku wybranych obiektów do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%.
Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa. Nie wymagamy wpłaty wadium. Informujemy, że zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl