edycja 1 z 5 + 2AP C-print na aluminium 146 x 44 cm
Ur. w 1976 roku. Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Warszawskim (2003) oraz artystyczne w londyńskim Royal College of Art (2008). Laureat konkursu Polskiej Fotografii Prasowej za cykl Sanna (2001). W swoich projektach zajmuje się badaniem wizualnych aspektów relacji społecznych i ekonomicznych. Uczestnik wielu wystaw m. in. Nowi Dokumentaliści (2005) CSW Zamek Ujazdowski w Warszawie, Bloomberg New Contemporaries (2008) w Londynie; Storia, memoria, identitia (2009) w Modenie, PhotoEspania (2010) w Madrycie. W 2010 roku wydał album Dark rooms nagrodzony w ogólnopolskim konkursie katalogów i albumów o sztuce Reminiscencje.
W realizowana przez Konrada Pustołę seria wielkoformatowych fotografii, podejmuje grę z podwójnym znaczeniem słowa "darkroom". Pierwsze skojarzenie jakim jest ciemnia fotograficzna, jest przez autora zestawiona z pomieszczeniami istniejącymi w wielu klubach gejowskich, gdzie wiele osób zwykło uprawiać seks. Projekt składa się na serię fotografii przedstawiających puste wnętrza klubowych darkroom`ów, wykonanych nad ranem po opuszczeniu klubu przez uczestników, a przed ich uprzątnięciem. Pustota ukazuje owe przestrzenie jako spokojne, choć zarazem przesiąknięte jakąś niepokojącą energią, niejako ciepłą jeszcze od działań obecnych przed chwilą ludzi. Autor przez obiektyw aparatu wnika w miejsca zwykle głęboko ukryte, a w związku z tym obłożone niedopowiedzeniami i stereotypowymi wyobrażeniami kulturowymi i wizualnymi. Prezentowana fotografia ukazuje wnętrze wrocławskiego "darkroomu`u".
Konrad Pustoła (1976), fotograf, absolwent Wydziału Ekonomii UW. Studiował fotografię w łódzkiej Filmówce oraz na wydziale fotografii w londyńskim Royal College of Art. Współorganizator i autor zdjęć w ramach akcji społecznej Tiszert dla wolności. Jego zdjęcia publikowane były m.in. w Piktogramie, Fototapecie, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pozytywie. W swoich projektach zajmuje się z jednej strony krytyką instytucjonalną pola sztuki, kwestiami autorstwa, dostępu i artystycznej tożsamości, z drugiej – mechanizmami dyskursu publicznego i medialnymi sposobami reprezentacji rzeczywistości społecznej oraz potencjałem oddziaływania obrazu na rzeczywistość społeczną.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl