akryl, olej/płótno, 160 x 150 cm na odwrociu opisany: `MAŁGORZTA | REJ | 2009 r.`
Studia na gdańskiej i poznańskiej ASP, na Wydziale Malarstwa i na Wydziale Grafiki. Ważniejsze wystawy: 2009 - wystawa na Festiwalu "Artenalia", Poznań; 2009 - wystawa indywidualna - pracownia prywatna / ul. Rybaki, "Autoretusz", Poznań; 2011 - wystawa na Festiwalu "MISIĘTUPODOBA"; 2012 - wystawa Internazionale del Mobile, Mediolan i wiele innych. Prezentowany obraz pochodzi z sekwencji prac pt. "Autoretusz", opartych o postać matek i córek, konkretnych kobiet. Motywy i historie ze starych zdjęć rodzinnych artystka zderza z wyobrażeniem o kobiecie jako takiej. Pod "warstwą" matki kryją się zaułki, blizny, niezastygłe rany i niewypowiedziane żale. W każdy związek, zwłaszcza matki i córki, wpisana jest ambiwalencja, sprzeczne uczucia, bagaż na pozór niemożliwych do pogodzenia elementów. Tytuł cyklu powstał pod wpływem śladu - świadomego wymazania się babci artystki ze starego monidła. Ten gest był prawdziwy, mówił więcej niż jakikolwiek z utrwalonych wizerunków. Był gniewny i krył tajemnicę, która zafascynowała artystkę i pociągnęła ją na dno.
REJ Małgorzata
Studia na gdańskiej i poznańskiej ASP, na Wydziale Malarstwa i na Wydziale Grafiki. Ważniejsze wystawy: 2009 - wystawa na Festiwalu "Artenalia", Poznań; 2009 - wystawa indywidualna - pracownia prywatna / ul. Rybaki, "Autoretusz", Poznań; 2011 - wystawa na Festiwalu "MISIĘTUPODOBA"; 2012 - wystawa Internazionale del Mobile, Mediolan i wiele innych. Prezentowany obraz pochodzi z sekwencji prac pt. "Autoretusz", opartych o postać matek i córek, konkretnych kobiet. Motywy i historie ze starych zdjęć rodzinnych artystka zderza z wyobrażeniem o kobiecie jako takiej. Pod "warstwą" matki kryją się zaułki, blizny, niezastygłe rany i niewypowiedziane żale. W każdy związek, zwłaszcza matki i córki, wpisana jest ambiwalencja, sprzeczne uczucia, bagaż na pozór niemożliwych do pogodzenia elementów. Tytuł cyklu powstał pod wpływem śladu - świadomego wymazania się babci artystki ze starego monidła. Ten gest był prawdziwy, mówił więcej niż jakikolwiek z utrwalonych wizerunków. Był gniewny i krył tajemnicę, która zafascynowała artystkę i pociągnęła ją na dno.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl