akryl/płótno 56 x 50 cm sygnowany i datowany p.d.: 'Paulina PENC 2016'
Ukończyła warszawską ASP na wydziale Sztuki Mediów i Scenografii w 2013 roku. Dyplom wykonany w Pracowni Leona Tarasewicza, jednego z najważniejszych malarzy współczesnych na świecie. Jej prezentacje dyplomowe zostały bardzo wysoko ocenione. Jest artystką multimedialną. Kreuje progresywnie komentując zastaną rzeczywistość. Posługując się współczesnym obrazem kulturowym, przetwarza go w swoje wyobrażenia malarskie. Jest odważna w swoich wypowiedziach artystycznych i własnych komentarzach do nich. Posiada dużą świadomość procesów i przemian zachodzących w sztuce. Jest artystką niezwykle aktywną, wystawiała już w Londynie, Warszawie, Paryżu. W swoich nowszych obrazach nawiązuje do Glicht Art, ujmuje tę problematykę w aspekcie przemian kulturowych, zaburzeń osobowościowych związanych ze światem wirtualnym. Stwierdza, że dziś semantyka języka cybernetyki określa ludzkie emocje. Człowiek jest determinowany posiadanym oprogramowaniem, co może generować większe ryzyko błędu w jego codziennym działaniu. Tworzy krótkie video, podstawia głos do filmów, tworzyła także w pracowni u Grzegorza Kowalskiego, prekursora sztuki krytycznej w Polsce. O artystce pojawiło się już kilka publikacji, m.in. w madryckim magazynie o sztuce letraBrick.
PODATKI I OPŁATY: - Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) - w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych - w wysokości 15%
Ukończyła warszawską ASP na Wydziale Sztuki Mediów w Pracowni Leona Tarasewicza. Dyplom obroniła z wyróżnieniem, studiowała na Uniwersytecie Fryderyka Chopina w ramach specjalizacji międzyuczelnianej. W swoich obrazach mówi m.in. o przemianach kulturowych, zaburzeniach osobowościowych związanych ze światem wirtualnym i sztuczną inteligencją. „Dziś semantyka języka cybernetyki określa ludzkie emocje. Człowiek jest determinowany posiadanym oprogramowaniem, co może generować większe ryzyko błędu w jego codziennym działaniu” – twierdzi. W jej twórczości dominują wątki feministyczne, pojawiają się też elementy popkultury i duchowości. Artystka, dzięki swojej subwersywnej postawie sprawnie miksuje ze sobą symbole polityczne, religijne i kulturowe. Jako wokalistka jazzowo- eksperymentalna, podważa tradycyjnie pojmowane dzieło muzyczne z jego zamkniętą formą i określoną notacją. Kluczowymi elementami jej wokalu są: jazz, ambient, soul, funk, groove, ethno, wokal eksperymentalny, japońskie gagaku, diddle, noise. Rozmywając jednak granice pomiędzy technikami wokalnymi i odwołując się do własnej pamięci emocjonalnej, artystka śpiewa swoim własnym stylem pozostającym bez precedensu. Posiada czterooktawową skalę głosu. Paulina występuje na festiwalach, oraz tworzy swoje instalacje dźwiękowe do przestrzeni galeryjnych. Razem z Krystianem Batyjewskim współtworzą duet „Stardust and the water”. Artystka tworzy videoart, wizualizacje sceniczne, pisze teksty. Jak sama podkreśla, dla niej w sztuce istotne jest przemycanie wielości znaczeń, posługiwanie się kodami, mieszanie na pozór nie przystających do siebie światów. Jej obraz i dźwięk są jazzujące, nieokiełznane nie dające zamknąć się w żadnych ramach.
Paulina jest artystką niezwykle aktywną, wystawiała już w Londynie, Warszawie, kreuje muzykę z wieloma istotnymi osobowościami, tworzyła performance z wokalem eksperymentalnym dla Grzegorza Kowalskiego, prekursora sztuki krytycznej w Polsce. Wystawiała swoją sztukę również w Paryżu, Londynie, pojawiło się o niej kilka publikacji, m.in. w madryckim LetraBrick i nowojorskich magazynach internetowych poświęconych sztuce, Laureatka open-call „Visual Spa”, Matosek-Niezgoda, Błękitny Wieżowiec, Warszawa 2017. Jest aktywną działaczką na rzecz równych praw człowieka, współżałożycielka grupy Surwiwalek i współautorka manifestu „Surwiwalki”.
Informacje dla kupujących:
Do każdego obiektu można zgłosić chęć kupna.
Polecamy skorzystanie z opcji"LICYTUJ TELEFONICZNIE lub Z LIMITEM CENY".
Udział w licytacji odbywa się za pośrednictwem telefonu lub reprezentujemy Państwa zgłoszenia do wskazanego limitu ceny (informacja poufna).
Udzielamy informacji na temat obiektów i sposobu licytacji:
tel.: 22 818 94 68, tel. kom.: 506 122 445
e-mail: aukcje@artinfo.pl
Artinfo.pl obsługuje zlecenia telefoniczne tylko przy zgłoszeniach powyżej 1000 zł. Zlecenia poniżej, należy składać w postaci maksymalnego limitu ceny.
Termin płatności za zakupione obiekty wynosi 7 dni od daty aukcji.
Organizator aukcji do kwoty wylicytowanej dolicza opłatę aukcyjną. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) – w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych – w wysokości 15%.
Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa. Nie wymagamy wpłaty wadium. Informujemy, że zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl