instalacja elektryczna, 32 x 19 x 19 cm; 50 x 21 x 21 cm; 65 x 25 x 25 cm
Studiował architekturę na Politechnice Łódzkiej. Ponadto jest absolwentem Pratt Institute w USA, gdzie studiował Wzornictwo Przemysłowe i obronił dyplom w 1999 r. Wykształcenie uzupełniał w Royal College of Art w Londynie, studiując projektowanie produktu. Dyplom zrealizował w 2005 r. Od dwóch lat jest pracownikiem naukowym Royal College of Art. Rygalik jest laureatem wielu nagród projektowych: m.in. Rosenthal Design Award (2004), BSI Enviromental Design Award (2005), British Council Design Selection (2005), Heal’s Discovers 2006, zwycięzcą światowego finału Bombay Sapphire Martini Glass Competition 2006 i Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich 2007. Jego projekty można było zobaczyć na wystawach w Londynie: Park Products (2004), aRCAology (2005), Talent/Talento (2005), Like Nowhere Else (2005), Innovation (2005), Human Frame (2006), 100% East (2006), Bombay Sapphire Experience (ekspozycja stała), a także na Rosenthal Design Convention w Monachium (2004), Talent/Talento w Mediolanie (2005), Nude w Walencji (2005), SaloneSatellite w Nowym Yorku (2006), Honda Project in the Puck Building w Tokio (2006), 100% Design w Tokyo (2006), Made in Poland w Berlinie i Frankfurcie. Jego projekty prezentowane były na stoiskach międzynarodowych targów w Mediolanie, Kolonii, Walencji i Poznaniu. Znajdują się też w kolekcji wzornictwa Muzeum Narodowego w Warszawie. W ostatnich dwóch latach podczas międzynarodowych targów w Mediolanie nowe produkty jego projektu pokazały firmy Moroso (Włochy), Artek (Finlandia), Iker i Moho (Polska). Rygalik reprezentuje Polskę w światowym finale konkursu Young Design Entrepreneur Award 2007.
Rygalik prowadzi własne studio projektowe.PG13 od początku pomyślana była jako eksperymentalny kurs alternatywnego myślenia na temat projektowania, coś, czego tak bardzo brakuje w Polsce.
"Mam nadzieję, że studenci, którzy zostali przyjęci do mojej pracowni, nastawieni są na bardzo ciężką pracę. Jest duża różnica między tym, jak się pracuje tutaj, a jak się pracuje za granicą. Chodzi o intensywność, mówię o zagadnieniach projektowych. Tu się robi 1–2 projekty w czasie semestru, a w RCA robi się ich nawet kilkanaście. Chcę zintensyfikować pracę studentów, bo kiedy nie ma czasu na myślenie, wtedy rodzą się fajne nowe rzeczy. To trochę tak jak z gotowaniem na wielu palnikach. Będzie to eksperymentalny kurs, chcę żeby to miało jak najbardziej otwartą formułę, może powstaną rzeczy będące na pograniczu różnych kategorii produktowych, może stworzymy nowe typologie przedmiotu" – mówił jesienią Tomek Rygalik w wywiadzie dla „notesu.na.6.tygodni.”
PG13: Gosia Lipińska, Paulina Lis, Aleksandara Mirecka, Franziska Muller, Marta Niemywska, Przemek Ostaszewski, Dorota Pakula vel Rutka, Robert Pludra, Marta Szafraniec, Aleksandra Szymańska, Łukasz Wysoczyński – studenci Wydziału Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie.
Do każdego obiektu można zgłosić chęć kupna.
Polecamy skorzystanie z opcji "LICYTUJ TELEFONICZNIE lub Z LIMITEM CENY".
Udział w licytacji odbywa się za pośrednictwem telefonu lub reprezentujemy Państwa zgłoszenia do wskazanego limitu ceny (informacja poufna).
Udzielamy informacji na temat obiektów i sposobu licytacji:
tel.: 22 818 94 68, tel. kom.: 506 122 445
e-mail: aukcje@artinfo.pl
Artinfo.pl obsługuje zlecenia telefoniczne tylko przy zgłoszeniach powyżej 1000 zł. Zlecenia poniżej, należy składać w postaci maksymalnego limitu ceny.
Termin płatności za zakupione obiekty wynosi 7 dni od daty aukcji.
Organizator aukcji do kwoty wylicytowanej dolicza opłatę aukcyjną. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.
W przypadku wybranych obiektów do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%.
Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa. Nie wymagamy wpłaty wadium.
Informujemy, że zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
Ceny wywoławcze.
Dom Aukcyjny Desa Unicum nie publikuje cen wywoławczych.
W takim przypadku licytacja rozpoczyna się od podawanej przez aukcjonera w trakcie aukcji ceny wywoławczej, która zwyczajowo zawarta jest między połową a trzy czwarte dolnej granicy estymacji.