Międzynarodowy konkurs na artystyczną aranżację lobby galerii



Galeria Krupa zaprasza do udziału w międzynarodowym konkursie na artystyczną, immersyjną aranżację przestrzeni wnętrza lobby w galerii sztuki współczesnej we Wrocławiu.

 

Krupa Gallery we Wrocławiu jest miejscem żywego doświadczania nowej wizji polskiej sztuki współczesnej. Jest otwarta dla wszystkich, przede wszystkim dla nieobeznanych dotąd z tego rodzaju sztuką. Powstaje w środku Europy, w miejscu łączącym najlepsze i eksperymentalne tradycje Wschodu i Zachodu. To spełnienie pasji i marzenia o przestrzeni sztuki, która łączy ludzi, zachwyca, buduje i rozwija każdego człowieka. Najbardziej pożądany efekt w myśleniu o lobby oddaje cytat z "Teorii widzenia" Władysława Strzemińskiego: "dzięki rytmizacji, wtopieniu rytmów biologicznych w obraz widzianego świata – wyczuwamy obecność, żywego, pulsującego, oddychającego, reagującego człowieka w oglądanym świecie". Awangardowe idee Strzemińskiego i Katarzyny Kobro są inspiracją dla całości projektu. Dlatego do kształtowania zapraszającej do środka przestrzeni lobby poszukujemy artysty - wizjonera, który potrafi swoją wyobraźnią i propozycją stworzyć wyjątkowe i nieoczekiwane miejsce dla sztuki. Takie, które wciągnie zwiedzającego w grę z przemianą, przeżycia i refleksje, które uwzględni różne środki i techniki wyrazu oraz treści przekazywane przez kolekcję i Galerię Krupa. Lobby, które łączy trójpoziomową galerię na wrocławskim Rynku 27/28 będzie dynamiczną wizytówką nowego miejsca na artystycznej mapie sztuki.


Cel konkursu

Wyłonienie koncepcji artystycznej projektu lobby galerii sztuki współczesnej we Wrocławiu.

 

Zadanie

Opracowanie koncepcji artystycznej aranżacji lobby galerii spełniającej cele określone poniżej.

 

Termin

Prace konkursowe należy przesyłać do dnia 18 listopada 2018 na adres mailowy konkurs@krupagallery.net


Ocena koncepcji zostanie dokonana przez Komisję,  z uwzględnieniem poniższych kryteriów:

• spójność i logiczność zaproponowanej koncepcji
• obecność form multimedialnych i mechanicznych (kinetycznych) w zaproponowanej koncepcji
• atrakcyjność wizualna oraz wrażenie artystyczne, estetyczne i przestrzenne
• oryginalność i innowacyjność zaproponowanych rozwiązań
• dostosowanie koncepcji do istniejącego układu przestrzennego
 

Koncepcja lobby powinna zawierać:

• ogólny opis koncepcji aranżacji (maksymalnie do 5000 znaków bez spacji), z uwzględnieniem materiałów
• szacunkowy budżet koncepcji aranżacji wraz ze wskazaniem materiałów niezbędnych do realizacji
• podpisane i zeskanowanie Oświadczenie Uczestnika/Uczestników (Załącznik 1);
• wizualizacje 3D lub rysunki proponowanego projektu (wedle uznania autora)
• bio i portfolio artysty.

 

Regulamin oraz materiały referencyjne dostępne są tutaj >>.

 

Organizator:

Krupa Gallery Sp. z o.o.

Al. Wiśniowa 85c/10

53-126 Wrocław

www.krupagallery.net



Powrót